BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE NR 3 DO TREŚCI SIWZ

na udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz na 2010 rok
Do Zamawiającego w dniu 2 sierpnia 2010 r. wpłynęło zapytanie nr 3 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pisz na 2010 rok. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), udziela odpowiedzi:

ZAPYTANIE NR 3:
Ad. 1. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w umowie kredytu stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału mającą zastosowanie do określania wysokości oprocentowania od pierwszego dnia następnego kwartału. Stawka będzie ustalana na okres 3 miesięcy.
Ad. 2. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w umowie kredytowej założenia do naliczenia odsetek, iż rok liczy standardowo 365 dni, a rok przestępny 366 dni. Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż zgodnie z cz. XI ust. 16 SIWZ do celów obliczenia ceny należy przyjąć rok obrachunkowy trwający 365 dni.
Ad. 3. Zamawiający wyraża zgodę na spłatę raty kredytu i odsetek w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty w przypadku, gdy termin ten będzie upływał w dniu ustawowo wolnym od pracy.
Ad. 4. Na wekslu i deklaracji wekslowej zostanie dokonana kontrasygnata Skarbnika Gminy Pisz.
Ad. 5. Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości 1,5-krotności kwoty kredytu.
Ad. 6. Źródła finansowania planowanych zadań inwestycyjnych wskazane są w załącznikach do uchwały budżetowej na 2010 r.
Ad. 7. Zamawiający nie korzysta z transakcji wykupu wierzytelności.
Ad. 8. Wysokość dochodów własnych planowanych na 2010 r. określona jest w budżecie Gminy, zaś dochody uzyskane w I półroczu 2010 r. wykazane będą w informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze, której ustawowy termin sporządzenia upływa dnia 31.08.2010 r.
Ad. 9. Zamawiający uwzględnił możliwe skutki obniżenia dochodów z tytułu podatku od osób prawnych. Dochody z tytułu podatku od osób fizycznych ustalane są na podstawie kwot wskazanych przez Ministerstwo Finansów.
Ad. 10. Przy konstruowaniu budżetu zostały uwzględnione potrzeby wydatków bieżących w odpowiedniej wysokości.
Ad. 11. Zamawiający dopuszcza złożenie innych dokumentów, z których wynikać będzie posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ad. 12. Zamawiający posiada zobowiązania wynikające z umów o terminie płatności przypadające w latach następnych – z tytułu zaciągniętych kredytów. Zamawiający nie posiada faktur z terminem płatności dłuższym niż pół roku oraz wykupu lup cesji wierzytelności.
Ad. 13. Nie.
Ad. 14. Nie.
Ad. 15. Nie.
Ad. 16. Tak.
Ad. 17. Zamawiający przejął z mocy prawa zobowiązania po likwidowanych gminnych jednostkach organizacyjnych.
Ad. 18. Nie.
Ad. 19. Nie
Ad. 20. Nie.

Wyjaśnienie nie modyfikuje treści SIWZ, w związku z powyższym nie jest konieczne przedłużenie terminu składania ofert.

Niniejsze wyjaśnienie służy interpretacji i doprecyzowaniu postanowień SIWZ. Zamawiający, jak i wykonawcy, są związani niniejszym wyjaśnieniem w równym stopniu, jak treścią SIWZ.

Załącznik:
- treść zapytania nr 3
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 6 sie 2010 12:10
Data opublikowania: piątek, 6 sie 2010 13:14
Data przejścia do archiwum: czwartek, 19 sie 2010 10:34
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1939 razy