BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów
Burmistrz Pisza informuje, że w dniu 1 grudnia 2009 r. została zawarta umowa w procedurze zamówienia publicznego na opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów. Umowę zawarto z Rafałem Mazurem prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Architektury i Urbanistyki Rafał Mazur z siedzibą w Warszawie przy ul. Bednarskiej 9/9. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.).



Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza ZP-403.



Pisz: Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów

Numer ogłoszenia: 228109 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.



Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163425 - 2009r.



Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.



I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA



II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów.



II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.



II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów, która obejmować będzie: a) budynek bosmanatu z wieżą obserwacyjną z następującymi funkcjami: pomieszczenia biurowe o pow. 24 m2 i 19 m2, pomieszczenie mieszkalne o pow. 29 m2, punkt pierwszej pomocy o pow. 18 m2, wieża obserwacyjna o wys. 10 m; b) pawilon sanitarny dla żeglarzy i turystów z następującymi funkcjami: toalety, umywalnie i prysznice o łącznej pow. 74 m2, pralnia z suszarnią o pow. 29 m2, punkt opróżniania toalet chemicznych wraz z zapleczem technicznym o łącznej pow. 29 m2, punkt zmywania naczyń (na zewnątrz budynku); c) budynek hangarowo-szkutniczy o pow. 65 m2; d) tawernę z funkcją sklepu o pow. minimalnej 60 m2; e) zagospodarowanie terenu - pole namiotowo-campingowe (ze stanowiskami do poboru prądu oraz punktem czerpania wody), miejsce na ognisko z ławami drewnianymi, deszczochrony (drewniana wiata wraz ze stołem, ławami, śmietnikiem - o łącznej pow. 20 m2), plac zabaw, drogi dojazdowe i parkingi, ciągi piesze, slip wraz z placykiem manewrowym, ogrodzenie terenu, oświetlenie terenu; f) infrastrukturę wodną - nabrzeże (ścianka oporowa), pomosty umożliwiające zacumowanie łodzi w ilości co najmniej 30 szt. (szerokość łodzi co najmniej 3 m) ze stanowiskami poboru prądu i oświetleniem pomostu; g) infrastrukturę dodatkową - elektroniczna tablica informacyjna, system Wi-Fi, kiosk multimedialny; h) infrastrukturę sanitarną - przyłącza wodociągowe i kanalizacyjne; i) salę konferencyjną, maszty sygnalizacyjne, monitoring, parking, drogę pożarową z jednoczesnym wykorzystaniem do slipu oraz ruchu zaopatrzenia i wozów asenizacyjnych, ogrodzenie i zagospodarowanie terenu obiektu, wyposażenie w zakresie oznakowania i bezpieczeństwa, wizualizację, łączność. Zamawiający dopuszcza, aby powierzchnie zaprojektowanych budynków i pomieszczeń różniły się w granicach ± 10 % od powierzchni podanych powyżej. B. Zakres dokumentacji obejmuje wykonanie: a) mapy do celów projektowych; b) badań geotechnicznych gruntu; c) projektu budowlanego budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów - 5 egz.; d) projektów wykonawczych budowy ekologicznej mini przystani żeglarskiej w Piszu wraz z systemem odbioru i segregacji odpadów - po 5 egz.; e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz.; f) przedmiarów robót (z podziałem na poszczególne branże) - po 2 egz. g) kosztorysów inwestorskich (z podziałem na poszczególne branże) - po 2 egz.; Całość dokumentacji wykonanej w formie papierowej powinna być zapisana na nośniku elektronicznym typu CD-R lub DVD z zastosowaniem do plików rysunkowych jednego z 3 formatów: .PDF, .JPG, .TIF - 2 szt. C. Dokumentacja projektowa musi zawierać cechy regionalnej architektury a w szczególności należy: a) zachować symetryczne, dwuspadowe przekroje kalenicowych dachów o jednolitym nachyleniu, wybranym z zakresu 35 - 45 %, b) zachować prostolinijne kształtowanie obrysu zabudowy i nie zakłócać płaszczyzn połaci dachowych łukami, przełamaniami i nadbudówkami (z wyjątkiem wieży widokowej), c) zastosować szkieletową konstrukcję z drewna litego eksponowaną w podcieniach, elewacjach i we wnętrzach, w kolorze ciemnobrązowym imitującym rezultat dawnych technik zabezpieczenia drewna przed wpływami klimatycznymi, d) zastosować następujące materiały wykończenia zewnętrznego: pokrycie dachów dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym, ściany zewnętrzne wykończone cegłą klinkierową lub tynkowane w jasnym kolorze albo szalowane deskami drewnianymi, strefa cokołowa ścian z kamienia polnego polodowcowego i licowej cegły mrozoodpornej (narożniki, nadproża), e) nie stosować w miejscach wyeksponowanych współczesnych materiałów wykończeniowych: okładzin metalowych, tworzyw sztucznych, dużych tafli przeszkleń pozbawionych podziałów itp. D. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126); b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133, z późn. zm.); c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.); d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); f) obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; g) projektem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca zastosuje w dokumentacji materiały odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca opisze w dokumentacji projektowej technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie uczestników przyszłego postępowania przetargowego na wykonanie robót według przedmiotowej dokumentacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm., zwaną dalej "ustawą"). Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn i urządzeń. Należy unikać nazw własnych producentów lub wyrobów. E. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia ma również obowiązek: a) sporządzić wnioski o wydanie i uzyskać w imieniu Zamawiającego warunki techniczne przyłączenia do sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej i elektrycznej; b) sporządzić informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; c) uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów niezbędne do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o warunkach zabudowy, decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwolenia na budowę; d) uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie wodnoprawne, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzję o warunkach zabudowy, decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwolenie na budowę..



II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 75.10.00.00-7.



II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40000,00 PLN.



SEKCJA IV: PROCEDURA



IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony



IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.



V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.



V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:



Pracownia Architektury i Urbanistyki Rafał Mazur, ul. Bednarska 9/9, 00-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE- PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ

I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)



Cena wybranej oferty: 40000,00

Oferta z najniższą ceną: 40000,00 oferta z najwyższą ceną: 265000,00

Waluta: PLN.
Data powstania: środa, 2 gru 2009 08:10
Data opublikowania: środa, 2 gru 2009 08:41
Data przejścia do archiwum: czwartek, 10 gru 2009 07:39
Opublikował(a): Karolina Piechowiak
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2209 razy