BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz w sezonie 2013/2014
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) dokonał następujących zmian w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ:

1. W cz. III w ust. 3 SIWZ pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) odśnieżania i zwalczania śliskości chodników na terenie miasta Pisz o powierzchni 81.935 m2;”

2. Cz. XII SIWZ otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 30 października 2013 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 7.15 – 15.15.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 30 października 2013 r. o godzinie 10.20”

3. Załącznik nr 3 do wzoru umowy na zadanie nr 1 stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ otrzymuje brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszej informacji.

Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz w sezonie 2013/2014.
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 25 paź 2013 12:13
Data opublikowania: piątek, 25 paź 2013 12:39
Data przejścia do archiwum: środa, 30 paź 2013 10:31
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1574 razy