BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 8 czerwca 2012 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Umowę zawarto z Rafałem Kiszką prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą PRO-INVENT Rafał Kiszka z siedzibą w Zabrzu, przy ul. Jana Kowalczyka 10/6.
Wykonawca ten został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69).

Pisz: Wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych

Numer ogłoszenia: 132961 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132674 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych, położonych w Piszu przy ul. Młodzieżowej 5 (działka nr 499/1) i przy ul. Wyzwolenia 3 (działka nr 428) oraz w Ciesinie 11A (działka nr 28/6), polegającej na inwentaryzacji lokali mieszkalnych i użytkowych (łącznie 43 lokali) wraz z pomieszczeniami przynależnymi w tych budynkach oraz udziałem w gruncie w celu określenia udziałów w nieruchomości wspólnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Rafał Kiszka prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PRO-INVENT Rafał Kiszka, ul. Jana Kowalczyka 10/6, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3.500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 3.913,86

Oferta z najniższą ceną: 3.913,86 / Oferta z najwyższą ceną: 10.049,10

Waluta: PLN.
Data powstania: wtorek, 19 cze 2012 10:10
Data opublikowania: wtorek, 19 cze 2012 12:17
Data przejścia do archiwum: środa, 27 cze 2012 07:32
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Wiesław Pupek
Artykuł był czytany: 1968 razy