BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Procedura monitorowania utrzymania efektów projektu

Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”

W związku z zakończeniem procedury przetargowej w ramach zadania pn.: „Przeciwdziałanie cyfrowemu wykluczeniu dzieci z rodzin byłych pracowników PGR” w ramach Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym –„Granty PPGR", Gmina Pisz zakupiła sprzęt komputerowy, który zostanie przekazany osobom uprawnionym na podstawie  Protokołu przekazania sprzętu komputerowego.

Każda z osób uprawnionych zostanie poinformowana telefonicznie o terminie odbioru sprzętu komputerowego. Przewidywany termin odbioru – wrzesień/pażdziernik 2022 r.

Zgodnie z zapisami umowy o powierzenie grantu Gmina zobowiązana jest do utrzymania oraz monitorowania efektów Projektu przez okres 2 lat od zakończenia Projektu, wobec powyższego proszę o zapoznanie się z opracowaną przez Gminę Pisz Procedurą monitorowania utrzymania efektów projektu grantowego, wzorem Protokołu przekazania sprzętu komputerowego oraz Oświadczeniem o wykorzystaniu sprzętu zgodnie z przeznaczeniem.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 21 wrz 2022 12:30
Data opublikowania: środa, 21 wrz 2022 13:34
Opublikował(a): Karolina Radecka
Zaakceptował(a): Krystyna Marcińczyk
Artykuł był czytany: 741 razy