BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zadania Samodzielnego stanowiska pracy inspektora-menadżera projektu „Pisa-Narew”

Do zadań Samodzielnego stanowiska pracy inspektora-menadżera projektu „Pisa-Narew” należy w szczególności:
  1. Realizacja założeń Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego „Pisa-Narew”.
  2. Pozyskiwanie inwestorów do realizacji zadań wynikających ze Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego „Pisa-Narew”.
  3. Współpraca z gminami Porozumienia „Pisa-Narew”.
  4. Kompletowanie dokumentów, przygotowywanie wniosków do funduszy zewnętrznych.
  5. Nadzór nad realizacją projektu i dokumentacji oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń.
  6. Przygotowywanie założeń do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i udział w ocenie ofert.
  7. Współpraca z projektantami.
  8. Nadzór i kontrola rozliczeń finansowych pomiędzy partnerami Porozumienia „Pisa-Narew”.
  9. Opracowywanie planów budżetowych dla projektu inwestycyjnego.
  10. Realizacja procesu uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych, w tym prowadzenie wymaganych przepisami prawa budowlanego procedur formalnoprawnych.
Data powstania: środa, 3 paź 2007 22:59
Data opublikowania: środa, 3 paź 2007 23:00
Data przejścia do archiwum: niedziela, 27 lut 2011 09:15
Opublikował(a): Lech Szumowski
Zaakceptował(a): Lech Szumowski
Artykuł był czytany: 3366 razy